Szkolenia interpersonalne
Oferta szkoleń interpersonalnych:
Zarządzanie czasem
Lider produkcji
Komunikacja i motywacja w budowaniu efektywnego zespołu pracowniczego
Komunikacja w organizacji – trening zaawansowany
Komunikacja przy ocenie pracowniczej
Pozytywni w zmianie – trening odporności psychicznej i adaptacji do zmian
Sztuka argumentacji z elementami asertywności
W stronę naj… – trening odporności psychicznej i adaptacji do zmian
Skuteczny lider – poziomy przywództwa
Techniki asertywności
Techniki negocjacyjne
Obsługa trudnego klienta
Profesjonalna obsługa klienta w relacji bezpośredniej, w kontakcie telefonicznym i mailowym
Przywództwo – strefa wpływów
Techniki sprzedaży bezpośredniej
W kierunku flow, czyli budowanie automotywacji i satysfakcji z pracy oraz prewencja przed wypaleniem zawodowym
Wystąpienia publiczne
Skuteczne zarządzanie zespołem

Adresaci szkolenia
Szkolenia interpersonalne przeznaczone są dla pracowników firm, osób pracujących w zespołach, z klientem oraz dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w wyżej wymienionych obszarach.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji i rozwój w obszarze m.in. komunikacji zespołu, profesjonalnej obsługi klienta w relacji bezpośredniej oraz technik negocjacyjnych.
Organizacja szkolenia:
Szkolenia realizujemy zarówno w naszej placówce jak i w siedzibach firm na terenie całego kraju.
Czas trwania szkolenia:
W zależności od wybranej tematyki czas trwania szkolenia wynosi od 8 do 16 godzin. Termin oraz godziny szkolenia są ustalane indywidualnie, zgodnie z uwzględnieniem preferencji Klienta.
Wykładowca