Szkolenie E-urzędnik

E-URZĘDNIK

Certyfikat powstał w oparciu o  konsultacje z urzędnikami Ministerstwa Cyfryzacji i  Ministerstwa Administracji.

Certyfikat e-Urzędnik skierowany jest dla wszystkich osób pracujących bądź planujących podjęcie pracy w administracji publicznej.

Praca urzędnika wymaga wiedzy w zakresie:

✔ obsługi poczty elektronicznej

✔ aplikacji internetowej 

✔ programów biurowych

Certyfikat umożliwia  stosowanie nowoczesnych metod kontaktu z obywatelem, obsługę podstawowych funkcji komputera oraz właściwe wykorzystanie narzędzi informatycznych w pracy urzędnika.

Korzyści dla uczestników

 

✔  Otrzymanie europejskiego certyfikatu umiejętności komputerowych

✔  wzrost pozycji na rynku pracy,

✔  podwyższenie kwalifikacji

większe szanse na zagranicznym  rynku pracy

zdobycie praktycznych umiejętności

 

 

Potrzebujesz więcej szczegółów?

Napisz lub zadzwoń do nas, postaramy się pomóc