Szkolenia interpersonalne
Oferta szkoleń interpersonalnych:
✔ Zarządzanie czasem
✔ Lider produkcji
✔ Komunikacja i motywacja w budowaniu efektywnego zespołu pracowniczego
✔ Komunikacja w organizacji – trening zaawansowany
✔ Komunikacja przy ocenie pracowniczej
✔ Pozytywni w zmianie – trening odporności psychicznej i adaptacji do zmian
✔ Sztuka argumentacji z elementami asertywności
✔ W stronę naj… – trening odporności psychicznej i adaptacji do zmian
✔ Skuteczny lider – poziomy przywództwa
✔ Techniki asertywności
✔ Techniki negocjacyjne
✔ Obsługa trudnego klienta
✔ Profesjonalna obsługa klienta w relacji bezpośredniej, w kontakcie telefonicznym i mailowym
✔ Przywództwo – strefa wpływów
✔ Techniki sprzedaży bezpośredniej
✔ W kierunku flow, czyli budowanie automotywacji i satysfakcji z pracy oraz prewencja przed wypaleniem zawodowym
✔ Wystąpienia publiczne
✔ Skuteczne zarządzanie zespołem
Adresaci szkolenia
Szkolenia interpersonalne przeznaczone są dla pracowników firm, osób pracujących w zespołach, z klientem oraz dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w wyżej wymienionych obszarach.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji i rozwój w obszarze m.in. komunikacji zespołu, profesjonalnej obsługi klienta w relacji bezpośredniej oraz technik negocjacyjnych.
Organizacja szkolenia:
Szkolenia realizujemy zarówno w naszej placówce jak i w siedzibach firm na terenie całego kraju.
Czas trwania szkolenia:
W zależności od wybranej tematyki czas trwania szkolenia wynosi od 8 do 16 godzin. Termin oraz godziny szkolenia są ustalane indywidualnie, zgodnie z uwzględnieniem preferencji Klienta.
Wykładowca